برای آشنایی با خرید هاست با ip اختصاصی بهتر است با تعریفی از هاست اختصاصی شروع کنیم. هاست اختصاصی برای خرید هاست فروشگاهی و دیگر کاربردها مناسب هستند. در تعریف هاست اختصاصی باید گفت که این هاست توسط شرکت هاستینگ ارائه شده و پشتیبانی قوی دارد. در صورتی که سایت شما رشد داشته و به منابع بیشتر و متنوع تری نیاز دارد، به شما پیشنهاد می کنیم که از هاست قوی تری مانند هاست با ای پی اختصاصی استفاده نمایید. این خرید هاست پرسرعت اختصاصی به تقویت سایت شما کمک شایانی می نماید. پیش از پرداخت به خرید هاست با ip اختصاصی بهتر است به مقایسه دو هاست اشتراکی و اختصاصی بپردازیم.

هاست با ای پی اختصاصی

مزیت های هاست اختصاصی

سرور اختصاصی و هاست اختصاصی دارای مزایای بی شماری هستند که به شما کمک می کنند تا در محیط سایت خود آزادی کامل داشته باشید و محدویتی برای شما در نظر گرفته نخواهد شد. اداره کردن ترافیک بالای این هاست از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود. به طور کل هاست اختصاصی شامل مزایای زیر می شود.

کنترل، مانیتورینگ، امنیت بالاتر از ویژگی های این هاست به شمار می رود. در کنار این ویژگی های خرید ip اختصاصی، شخصی سازی از مهم ترین خواص آن به شمار می رود. پشتیبانی فنی و مقیاس پذیری به همراه منابع اختصاصی سبب محبوبیت خرید هاست با ip اختصاصی شده است.

بروزرسانی خودکار و محافظت از داده ها آن را به هاستی به صرفه و مناسب تبدیل نموده است. هزینه خرید هاست با آی پی اختصاصی، نسبت به سرور اختصاصی بسیار مناسب تر خواهد بود. افزایش سرعت سایت و بهبود وضعیت سئو به وسیله این سایت راحت تر صورت می گیرد.

در صورتی که از هاست اشتراکی استفاده می نمایید، ip اشتراکی داده می شود که برای شما نیز قابل مشاهده نخواهد بود. در حالی که با خرید اختصاصی ip و در اختیار داشتن ای پی اختصاصی می توانید با IP اختصاصی که در اختیار شما قرار داده می شود قبل از ست شدن DNS بر روی دامنه با آن آی پی سرور سایت خود را مشاهده کنید.

پس از خرید آی پی اختصاصی،IP سرور شما به همراه اطلاعات هاست خریداری شده برایتان ایمیل می شود که شما می توانید با ریموت دسکتاپ یا از طریق SSH به سایت وصل شوید. قیمت ip اختصاصی بسیار مناسب شما خواهد بود.

خرید ip اختصاصی

هاست اختصاصی

هاست اختصاصیی vps، یکی از بخش هایی است که درون یک سرور فیزیکی نهاده شده و در عوض اشتراک منابع توسط چند سایت، منابع آن سرور فیزیکی به چند قسمت شده و هر کاربر یک بخش را اجاره و استفاده می کند. منابع برای میزانی از سایت یا سایت های کاربر، مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر منابع اختصاصی، دسترسی کامل به روت شدن بر روی سایت را نیز به کاربر می دهد. خرید هاست با ای پی اختصاصی به شما عملکرد آزادانه ای را ارائه می دهد.

آی پی اختصاصی و هاست vps در مقایسه با انواع هاست اشتراکی، امنیت و عملکرد بسیار بالایی داشته و قیمتی به مراتب کمتر از سرور اختصاصی دارد. اغلب صاحبین کسب و کارهای کوچک و متوسط، تمایل دارند تا به توسعه کسب و کارشان بپردازند و مسائل فنی را به متخصصین بسپارند. اینجاست که هاست با ای پی اختصاصی پا به عرصه وجود
می گذارد.

خرید هاست با آی‌پی اختصاصی

معایب هاست با ای پی اختصاصی

هاست با ای پی اختصاصی در کنار ویژگی های مثبتی که دارد دارای نقاط ضعفی نیز است که مهم ترین آنها قیمت بالاتری است که نسبت به هاست های اشتراکی دارد. در صورتی که ترافیک بالایی دارید و یا کسب و کارتان در حال رشد و پیشرفت و توسعه است این مبلغ ارزش سرمایه گذاری دارد. زیرا سرعت سایت بر روی میزان فروش و درآمدتان اثر خواهد داشت.

جمع بندی

خرید هاست با ip اختصاصی، به سایت هایی که با رشد بیشتری رو به رو هستند کمک می کند. این نوع از هاستینگ، از میزان بی نظیر پهنای باند و فضای دیسک برخوردار بوده و هزینه بسیار به صرفه تری نسبت به سرورهای vps دارد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *