در این چند سال اخیر به این فکر افتاده بودید که ای کاش اینستاگرام هم هوش مصنوعی داشت و در مدیریت صفحه به کمکتان می‌آمد؟! خبر خوب اینکه آرزویتان برآورده شده است!

بالاخره مارک زاکربرگ هم تصمیم گرفت اینستاگرام (و کلاً متا) را به AI مجهز کند و ما در این مقاله می‌خواهیم راجع‌به استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام صحبت کنیم.

هوش مصنوعی اینستاگرام چیست؟

منظور مجموعه‌ای است از ابزارها، امکانات و قابلیت‌ها که به AI مجهز هستند؛ پس نباید فکر کنید هوش مصنوعی اینستاگرام یک پلتفرم جداگانه مثل ChatGPT یا Grok در توییتر (X فعلی) است.

این ابزارهای برخوردار از AI برای خودکارسازی، بهینه‌سازی و ارتقا کیفیت محتواهایی که می‌خواهید روی این شبکۀ اجتماعی منتشر کنید کاربرد دارند. انگار یک دستیار تمام‌وقت و حرفه‌ای کنار دستتان باشد که خیلی خوب دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام را می‌شناسد و هر موقع که به کمک نیاز پیدا کنید، با راهنمایی‌هایش مسیر درست را نشانتان می‌دهد.

اگر همین الان این اپلیکیشن را باز کنید، رد پای هوش مصنوعی را در بخش‌های مختلف و موقع انجام تعامل‌ به‌شکل‌های گوناگون خواهید دید. از استیکرهایی که می‌توانید برای استوری‌ها بسازید تا ساخت ریلز (به‌صورت خودکار) با استفاده از عکس‌ها و تصاویری که قبلاً روی اکانتتان آپلود کرده‌اید!

جلوتر راجع‌به کاربردهای AI در این پلتفرم بیشتر صحبت خواهیم کرد. فعلاً بیایید ببینیم هوش مصنوعی در اینستاگرام چطور کار می‌کند.

⭐ محتوای مرتبط: ۱۰۰ پرامپت آماده رایگان برای استفاده در ابزارهای هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی در اینستاگرام چگونه کار می‌کنند؟

کاربران اینستاگرام می‌توانند برای ساخت محتواهای جذاب و درگیرکننده از هوش مصنوعی این پلتفرم کمک بگیرند؛ Meta AI هم از انواع محتواهایی که قبلاً کارآمدی‌شان را ثابت کرده‌اند، برای بهینه‌سازی حداکثری خروجی استفاده می‌کند و بهترین پاسخ را به کاربران می‌دهد.

نکتۀ مهم اینکه فرقی ندارد می‌خواهید استوری بگذارید یا پست، یا ریلز؛ در هر صورت AI آماده است تا چراغ را در دست بگیرد و شما را در مسیر درست هدایت کند.

اجازه دهید کمی فنی‌تر به موضوع نگاه کنیم:

مثل تمام سیستم‌های هوش مصنوعی دیگر، امکانات هوش مصنوعی در اینستاگرام هم بیشتر از هر چیزی به استخراج و جمع‌آوری داده‌ها بستگی دارد؛ استخراج و جمع‌آوری با هدف یادگیری بیشتر و بهتر.

به بیان ساده‌تر، بعد از بررسی و کندوکاو محتواهایی که توسط کاربران این پلتفرم منتشر می‌شوند، AI وارد عمل شده و بعد از آنالیز آن‌ها، از آموخته‌هایش برای ساخت محتوا با بیشترین اثرگذاری ممکن کمک می‌گیرد.

بد نیست راجع‌به نقاط ضعف و قوت AI در این پلتفرم هم صحبت کنیم.

مزایا و محدودیت‌های استفاده از AI در اینستاگرام

اول نگاهی به مزایا می‌اندازیم و بعد می‌رویم سراغ محدودیت‌ها.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام

فارغ از اینکه چقدر حرفه‌ای هستید و صفحه‌تان چقدر بزرگ است، AI این شبکۀ اجتماعی می‌تواند مجموعه‌ای از مزایا را سبدسبد تقدیمتان کند.

از قدیم، یکی از اصلی‌ترین چالش‌های صاحبان صفحات اینستاگرامی و ادمین‌ها، درک الگوریتم‌ اینستاگرام و جلب رضایت آن بوده است؛ طبیعتاً وقتی از هوش مصنوعی خود پلتفرم استفاده می‌کنید، دست در دست همین الگوریتم می‌گذارید و می‌توانید محتواهایی بسازید باب میل اینستاگرام و کاربرانش؛ در نتیجۀ این موضوع بیشتر دیده خواهید شد!

به‌علاوه، توانایی هوش مصنوعی در ساخت عکس، نوشتن کپشن و دیگر المان‌های محتوایی، کمک بزرگی به صرفه‌جویی در زمان خواهد کرد. اگر سرتان شلوغ است و مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارید، با اتکا به توانایی‌های AI در این حوزه می‌توانید بخشی از بار سنگین تولید محتوا را سبک کنید.

در نهایت، ساده‌سازی بخش‌های مختلف پروسۀ تولید با استفاده از هوش مصنوعی، پیروی دقیق از برنامۀ تقویم محتوایی را راحت‌تر خواهد کرد.

⭐ محتوای مرتبط: ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی رایگان (راهنمای عملی)

محدودیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام

این روزها خیلی‌ها می‌توانند تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی را تشخیص دهند! استفادۀ مداوم از AI برای تولید محتوا می‌تواند اعتبارتان را به خطر بیندازد؛ چون مردم ترجیح می‌دهند با صفحاتی در ارتباط باشند که هویتی انسان‌گونه دارند و استفادۀ مداوم از هوش مصنوعی صفحۀ شما و کسب‌وکارتان را شبیه به ربات‌ها خواهد کرد.

مثل همۀ انواع هوش‌های مصنوعی، AI در اینستاگرام هم اشتباه می‌کند؛ پس حتی بعد از آماده‌سازی محتوا باید به دقت آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید با محتوای نادرست، اعتبار صفحه را خدشه‌دار نخواهید کرد.

بدتر از همه، ممکن است تصاویری که هوش مصنوعی برای صفحه‌تان می‌سازد، خیلی شبیه به محتوای صفحات دیگر باشد و قوزبالاقوز!

نحوه دسترسی به Meta AI در اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم، زاکربرگ و همکارانش هوش مصنوعی را در جای‌جای این پلتفرم قرار داده‌اند و از طریق بخش‌های مختلفی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

نکته: هوش مصنوعی اینستاگرام یکی از جدیدترین امکانات این پلتفرم است و هنوز برای همه فعال نشده است! پس اپلیکیشن خود را به‌روز نگه دارید و اگر هیچ اثری از آن نمی‌بینید، منتظر بمانید تا امکانات AI روی اکانتتان فعال شوند.

در دایرکت‌ها

بعد از ورود به DMs در اینستاگرام، آیکون Meta AI را می‌بینید که به‌شکل یک دایره است و روبه‌روی آن یک فیلد جست‌وجو وجود دارد.

نحوه دسترسی به هوش مصنوعی اینستاگرام

در اکسپلور

در قسمت جست‌وجو (همان اکسپلور)، فیلد سرچی که بالای صفحه وجود دارد، از این به بعد فراتر از یک جست‌وجوگر ساده است! این‌طوری بگوییم که Meta AI در اینستاگرام وارد می‌شود و با تجزیه‌وتحلیل رفتار شما، علایقی که دارید و تعامل‌هایی که قبلاً از خود نشان داده‌اید، نیتتان از جست‌وجو را تشخیص و بهترین نتایج را نشانتان می‌دهد.

در Create

وقتی آیکون + داخل مربع در بین تب‌های زیر صفحه را لمس می‌کنید و وارد بخش ساخت و آپلود پست می‌شوید، در منوی کناری سمت چپ گزینۀ جدید AI images را می‌بینید که با استفاده از هوش مصنوعی برایتان عکس می‌سازد.

نحوه دسترسی به هوش مصنوعی اینستاگرام

در بخش بعدی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام آموزش می‌دهیم.

۷ روش استفاده از ویژگی‌های AI در اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم، بخش‌های مختلف این پلتفرم به هوش مصنوعی مجهز شده‌اند و در این قسمت می‌خواهیم راجع‌به ۷ قسمتی که حالا از AI برخوردار هستند صحبت کنیم.

استیکرهای استوری تولید‌شده توسط AI

استیکرهای استوری چیز جدیدی نیستند و از مدت‌ها پیش بین کاربران اینستاگرام محبوب شده بودند؛ حالا می‌توانید این استیکرها را به‌وسیلۀ هوش مصنوعی و با نوشتن پرامپت بسازید!

این قابلیت امکان ساخت استیکرهای سفارشی‌سازی‌شده مطابق شخصیت برندتان را به وجود می‌آورد و می‌تواند راندمان استوری‌ها را چند برابر بیشتر کند.

برای ساخت استیکر با هوش مصنوعی، برای گذاشتن استوری اقدام و از بین آیکون‌های بالای صفحه، آیکون Stickers را لمس کنید:

نحوه ساخت استیکر با هوش مصنوعی اینستاگرام

حالا از بین تما گزینه‌هایی که ظاهر می‌شوند، AI Stickers را لمس کنید:

نحوه ساخت استیکر با هوش مصنوعی اینستاگرام

حالا پرامپت می‌نویسید و Meta AI یک سری استیکر برایتان می‌سازد؛ هرکدام که مطابق میلتان بود را انتخاب و در صورت نیاز اندازه‌اش را تغییر دهید.

ایجاد تصاویر AI برای محصولات شما

اگر آنلاین شاپ دارید، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی اینستاگرام برای شما امکان ساخت تصویر است!

همان‌طور که کمی بالاتر توضیح دادیم، آیکون + و بعد گزینۀ AI images را که لمس کنید تا اولین قدم‌ها برای ساخت تصویر را بردارید.

در مرحلۀ بعدی یک سری تصویر از پیش‌ساخته را می‌بینید که زیر آن‌ها یک فیلد وجود دارد. داخل این فیلد عبارت Describe an image نوشته شده است و باید در آن پرامپتتان را بنویسید. پرامپتی که تصویر مد نظرتان را شرح می‌دهد:

نحوه ساخت عکس مصحول با هوش مصنوعی اینستاگرام

نکته: پرامپت هوش مصنوعی باید با imagine/ شروع شود.

فیلترهای AI اینستاگرام

فیلترهایی که در استوری‌های اینستاگرام قابل استفاده هستند هم به AI مجهز شده‌اند و می‌توانید با آن‌ها کیفیت تصاویر را بالاتر ببرید. ضمن اینکه امکان اضافه کردن المان‌های متفاوت به بخش‌های مشخصی از تصویر هم فراهم است؛ تازه می‌توانید برخی فیلترها را ذخیره و بعداً از آن‌ها به‌عنوان پس‌زمینۀ عکس‌های دیگر استفاده کنید.

به همان بخش استوری‌ها بروید و قبل از اینکه بخواهید تصویری ثبت یا آپلود کنید، آیکون stars در بالای صفحه را لمس کنید.

فیلترها را به پایین اسکرول کنید تا به آیکون search برسید. داخل این فیلد این بخش پرامپت مربوط به مد نظرتان را بنویسید؛ بعد از بین گزینه‌هایی که ساخته می‌شوند، آن موردی که می‌خواهید را انتخاب و apply را لمس کنید تا روی ویدیو یا عکس استوری لحاظ شود:

نحوه ساخت فیلتر با هوش مصنوعی اینستاگرام

ریلز خودکار تولید‌شده توسط AI

هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند از بین عکس‌ها و ویدیوهایی که در اکانتتان منتشر کرده‌اید، تعدادی را گلچین کرده و با آن‌ها ریلز بسازد! تازه اگر دسترسی‌های لازم را بدهید، عکس‌ها و ویدیوهای داخل دستگاهتان هم برای ساخت ریلز به کار گرفته می‌شوند.

برای استفاده از این قابلیت، بعد از لمس آیکون + گزینۀ REEL در پایین صفحه را لمس کنید:

نحوه ساخت ریلز با هوش مصنوعی اینستاگرام

بعد از منوی بالای صفحه گزینۀ made for you را لمس کنید. چندتا ریلز آماده می‌شوند؛ همانی که می‌خواهید را انتخاب و بعد گزینۀ view را لمس کنید:

نحوه ساخت ریلز با هوش مصنوعی اینستاگرام

حالا می‌توانید صدای دلخواه برای ریلز را انتخاب و تکلیف بقیۀ جزئیات را هم مشخص کنید. بعد از ویرایش نهایی و آماده‌سازی همه‌چیز، ریلز ساخته‌شده با AI را منتشر کنید.

متن جایگزین خودکار (Alt Text)

هم‌زمان با توسعۀ هوش مصنوعی، اینستاگرام روی قابلیت نوشتن متن جایگزین یا همان Alt Text به‌صورت خودکار کار می‌کند. این پلتفرم حالا می‌تواند چیزهایی که داخل یک تصویر هستند را شناسایی و براساس آن‌ها بهترین Alt Text را بنویسد.

برای استفاده از هوش مصنوعی اینستاگرام در این زمینه، فقط کافی است همان روال آپلود عکس را پیش بروید؛ منتهی دیگر نیازی نیست چیزی به‌عنوان Alt Text بنویسید! آن قسمت را خالی بگذارید تا هوش مصنوعی این پلتفرم خودش یک Alt Text خوب و سئوپسند بنویسد:

آموزش نوشتن متن جایگزین با هوش مصنوعی اینستاگرام

چت Meta AI در اینستاگرام

چت Meta AI کاربردی مثل ChatGPT و دیگر چت‌بات‌های مشهور دارد؛ یعنی می‌توانید در قالب چت، راجع‌به هر موضوعی با Meta AI گفت‌وگو کنید؛ از راهنمایی برای برنامه‌ریزی آپلود پست‌ها گرفته تا جمع‌آوری اطلاعات دربارۀ یک موضوع به‌خصوص.

استفاده از این قابلیت هم خیلی ساده است؛ به بخش جست‌وجو یا همان اکسپلور می‌روید و پرامپت را داخل فیلد سرچ می‌نویسید؛ بعد Meta AI جوابتان را می‌دهد؛ به همین راحتی:

آموزش چت با Meta AI در اینستاگرام

ایجاد پس‌زمینه AI برای عکس محصولات

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب Meta AI در اینستاگرام این است که اجازه می‌دهد برای تصاویر محصولات، پس‌زمینه‌های خوشگل بسازید و جذابیت تصویر را بالاتر ببرید.

تصویر محصول مد نظرتان را انتخاب کنید؛ ترجیحاً سراغ تصاویری بروید که در آن‌ها عکس محصول به‌شکلی واضح از پس‌زمینه‌اش جدا است! عکس را در بخش استوری بارگذاری و آیکون Backdrop را در بالای صفحه لمس کنید.

بعد از این کار، هوش مصنوعی اینستاگرام شروع می‌کند به تجزیه‌وتحلیل تصویر و کمی بعد، عکس محصول را از بکگراندش جدا خواهد کرد. حالا می‌توانید پس‌زمینۀ دلخواهتان را بگذارید پشت عکس محصول.

هم می‌توانید از پس‌زمینه‌های آماده استفاده کنید، هم می‌توانید پرامپت بنویسد تا AI یک پس‌زمینۀ سفارشی برایتان بسازد.

حالا که نحوه استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام را یاد گرفتید، بیایید ببینیم با چند ابزار دیگر AI که به درد مدیریت صفحات اینستاگرامی می‌خورند، آشنا شویم.

⭐ محتوای مرتبط: هوش مصنوعی AI Canva چیست و چطور با آن طرح‌های خالقانه بسازیم؟

چطور از ابزارهای هوش مصنوعی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

هوش مصنوعی می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به کمک صاحبان و ادمین‌های صفحات اینستاگرامی بیاید.

ایده‌پردازی برای پست‌ و استوری

اگر نمی‌دانید راجع‌به چه موضوعاتی محتوا تولید کنید، هوش مصنوعی به کمکتان می‌آید؛ ابزارهایی مثل ChatGPT و دیگر چت‌بات‌های هوشمند در این زمینه خیلی به درد می‌خورند.

در مقالۀ «ChatGPT چیست و چه آینده‌ای را رقم می‌زند؟» توضیح داده‌ایم که این چت‌بات چه غول توانمندی است!

مثلاً اگر یک کافه داشته باشید، می‌توانید با پرامپت درست از آن بخواهید برای پستی که هدفش افزایش بازدید و تعداد فالوورها است، ایده بدهد.

کپشن‌نویسی و هشتگ‌گذاری هوشمند

بخش زیادی از زمان ادمین‌های صفحات اینستاگرامی صرف نوشتن کپشن‌های جذاب و تأثیرگذار می‌شود. انتخاب هشتگ درست برای هر پست و استوری هم می‌تواند چالش جدی‌ای باشد که باید زمان زیادی را صرف آن کنید.

خوشبختانه پلتفرم‌های مجهز به AI در این زمینه هم فایده دارند. باز هم می‌توانید از ChatGPT ،Gemini و امثالهم کمک بگیرید.

مثلاً اگر بخواهید پستی راجع‌به انواع گیاهان آپارتمانی بسازید، این چت‌بات‌ها هم می‌توانند کپشن را از صفر برایتان بنویسند، هم می‌توانند چارچوب درست برای نوشتن کپشن را در اختیارتان قرار دهند تا از آن ایده بگیرید و بهترین کلمات را کنار هم بچینید.

در رابطه با هشتگ‌ها هم می‌توانید از آن‌ها بخواهید همه‌چیز را آنالیز کنند و بهترین گزینه‌ها را با توجه به موضوع و مخاطبان هدفتان پیشنهاد دهند.

ضمناً ابزارهایی مثل Predis.ai هم می‌توانند به کپشن‌نویسی و هشتگ‌گذاری کمک بکنند.

⭐ محتوای مرتبط: تفاوت ChatGPT و ChatGPT Plus چیست؟ (مقایسه قابلیت‌های هر کدام)

طراحی گرافیک و کاور پست با AI

اگر به طراح حرفه‌ای دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از Canva AI (یا Midjourney، یا Leonardo، یا…) بخواهید برای پست یا استوری‌ای که آماده کرده‌اید، تصویر مناسب بسازد.

مثلاً اگر لباس می‌فروشید و می‌خواهید کالکشن تابستانه را با چند استوری تبلیغ کنید، فقط کافی است به هوش مصنوعی Canva بگویید:

برای معرفی لباس‌های تابستانه، پستی می‌خواهم که (فلان) استایل را داشته باشد و از (فلان) رنگ‌ها در ساخت آن استفاده شود.

برای ساخت ویدیوهای کوتاه هم می‌توانید از ابزارهایی مثل Lumen 5 و Pictory کمک بگیرید.

زمان‌بندی و مدیریت انتشار با ابزارهای هوش مصنوعی

یکی دیگر از فایده‌های استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام، امکان خودکارسازی امور است؛ مثلاً زمان‌بندی انتشار پست‌ها، بدون اینکه لازم باشد در آن موقع مشخص، خودتان پای کار باشید و شخصاً محتوا را آپلود کنید.

از جمله پلتفرم‌هایی که برای این منظور به درد می‌خورند می‌توانیم به Later ،Hootsuite و البته Predis.ai اشاره کنیم.

به‌علاوه، ابزارهایی مثل Planoly برای پیشنهاد بهترین زمان انتشار پست و تجزیه‌وتحلیل عمکلرد محتواهایتان مناسب هستند.

نکته: برای ساماندهی کارهای مرتبط به مدیریت یک صفحۀ اینستاگرامی، به ابزارهایی تخصصی برای ساخت تقویم محتوایی نیاز خواهید داشت؛ Notion.ai پیشنهاد ما برای این نیاز به‌خصوص است.

تحلیل عمکلرد پست‌ها و شناخت مخاطب

کلی ابزار مختلف هستند که از هوش مصنوعی برخوردارند و می‌توانند با جمع‌آوری داده‌ها و استفاده از مدل‌های تحلیلی، با دقت زیادی پست‌های صفحات اینستاگرامی را تحلیل کنند؛ این ابزارها برای شناخت بهتر مخاطبان هدف هم کاربرد دارند.

علاوه‌بر Predis.ai و Later که قبلاً در همین بخش از آن‌ها نام بردیم، ابزارهای زیر هم می‌توانند برای تحلیل عمکلرد صفحات، پست‌ها و شناخت مخاطبان هدف به کار بیایند:

  • Social Status
  • Iconosquare
  • Sprout Social
  • Metricool (حرفه‌ای‌تر)

با وجود Meta AI و همۀ این ابزارهای کمکی، شاید فکر کنید خب حالا دیگر پا روی پا می‌اندازید و ربات‌ها تمام کارها را انجام می‌دهند؛ اما این‌طور نیست و برای بردن بیشترین استفاده حداکثری از AI باید یک سری نکات را رعایت کنید.

⭐ محتوای مرتبط: معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی عکس ساز (۱۷ مورد)

نکات طلایی استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام

خوشبختانه یا شوربختانه، هوش مصنوعی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده که بتواند بدون نظارت و دخالت انسانی همۀ کارها را به‌تنهایی انجام بدهد.

به همین خاطر، بهتر است این نکات را رعایت کنید تا مطمن شوید همه‌چیز به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود.

ترکیب خلاقیت انسانی + AI

تا همینجای مقاله چندین بار از اهمیت نوشتن پرامپت درست گفتیم؛ پرامپت را که خوب بنویسید، هوش مصنوعی هم همان چیزی را تحویل می‌دهد که به دنبالش هستید؛ خلاقیت انسانی اینجا به کار می‌آید!

لب کلام اینکه هوش مصنوعی نمی‌تواند معجزه کند و بدون کمک شما همۀ کارها را انجام دهد؛ باید حداقل یک سری ایدۀ خام در ذهن داشته باشید تا بتوانید به کمک پلتفرم‌های برخوردار از AI آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید.

تست A/B کپشن‌ها و طراحی‌ها

تست A/B کمک می‌کند مزۀ دهان مخاطبان هدفتان دستتان بیاید. مثلاً می‌توانید یک پست را با دو کپشن متفاوت آپلود کنید و بعداً ببینید واکنش‌ها به کدام‌یک بهتر بوده است.

یا برعکس، می‌توانید برای یک پست و کپشن، از دو طرح مختلف استفاده کنید و ببینید واکنش مخاطبان به هرکدام از طرح‌ها چگونه بوده است!

به بیان ساده، با چنین تست‌هایی می‌توانید برنامه‌ریزی درستی برای فعالیت‌های آینده خود انجام دهید و از هوش مصنوعی بخواهید محتواهایی بسازد با بیشترین اثرگذاری ممکن!

⭐ محتوای مرتبط: ۷ ابزار برای ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی (رایگان و پولی)

بررسی الگوریتم اینستاگرام و هماهنگ کردن محتوا با آن

هدف نهایی پیروی از قواعد تعریف‌شده توسط الگوریتم است تا علاوه‌بر جلب خوشایند این پلتفرم، بیشتر دیده شوید و راحت‌تر به اهداف خود برسید.

به همین دلیل، قبل از هر اقدامی باید شناخت کاملی از الگوریتم اینستاگرام به دست بیاورید. حالا یا با کمک هوش مصنوعی یا بدون آن.

اهمیت شخصی‌سازی و لحن برند

احتمالاً راجع‌به قانون ۸۰/۲۰ شنیده باشید. در این موضوع به‌خصوص، قانون ۸۰/۲۰ می‌گوید 80 درصد کارهای فنی (مثل ساخت و بهینه کردن تصاویر، برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و…) را به هوش مصنوعی بسپارید و خودتان از ۲۰ درصد باقی‌مانده برای اضافه کردن امضای کارتان (همان لحن برند) استفاده کنید!

این‌طوری هم بار سنگینی را از دوش نیروی انسانی برمی‌دارید، هم نمی‌گذارید محتواها شبیه به محتواهای صفحات دیگر شوند و منحصربه‌فرد بودن آن‌ها را قربانی نخواهید کرد.

این هم از این؛ برویم برای جمع‌بندی پایانی مقاله.

هوش مصنوعی اینستاگرام، کارهای نسبتاً سختی که حالا راحت انجام می‌گیرند!

در این مقاله راجع‌به نحوه استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام صحبت کردیم؛ گفتیم بالاخره متا هم وارد این بازی شد و تصمیم گرفت این شبکۀ اجتماعی پرطرفدار را به AI مجهز کند تا کاربرانش بتوانند از قدرت این تکنولوژی جذاب برای مدیریت بهتر امور کمک بگیرند.

از روش‌های استفاده از Meta AI گفتیم و به این نکته هم اشاره کردیم که علاوه‌بر هوش مصنوعی خود پلتفرم، می‌توانید از ابزارهای جانبی مجهز به AI برای تولید محتوا و مدیریت صفحات اینستاگرامی استفاده کنید؛ چند ابزار به‌دردبخور را هم معرفی کردیم.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و لینک آن را برای دیگر دوستانتان هم بفرستید؛ اگر همچنان سؤالی در این رابطه دارید، در قسمت نظرات منتظرتان هستیم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *