وی پی اس (VPS) مخفف عبارت Virtual private server به معنی سرور مجازی است. سرور مجازی ایران به نوعی از وی پی اس می گویند که جایگاه سرور اختصاصی پشتیبانی کننده آن در داخل کشور ایران وجود داشته باشد.

خرید سرور مجازی پر سرعت امکان دارد به دلایل خاص خود و با توجه به مزیت های آن برای گروه خاصی از وب سایت ها کاربرد داشته باشد. تنوع در تکنولوژی و نرم افزار ها و همچنین در تنوع سخت ‌افزار ها حداکثر حق انتخاب ممکن را به مشترکین می دهد تا بتوانند مناسبترین VPS خریداری نمایند.

سرور مجازی میکروتیک ارزان

میکروتیک چیست؟

از سال 1996 میلادی در کشور لتویا در اروپای شرقی توسط دو دانشجو MIT آمریکا کشف شد و در سراسر دنیا رشد کرد. اولین محصولی که این شرکت به بازار معرفی کرد سیستم عامل میکروتیک مخصوص خود شرکت بود که در حقیقت پایه و زیرساخت آن همان سرور لینوکس می باشد. این سیستم عامل بر روی pc های معمولی نصب می‌ شود. هدف کلی از ساخت این محصول رقابت با شرکت های قدرتمند همچون سیسکو بوده که محصولات وسیستم عامل مخصوص خود را دارند. اگر فعالیت کاری شما در زمینه شبکه باشد قطعا یکبار برند سیسکو به گوشتان خورده است. این شرکت محصولات گران قیمت (روتر، سوئیچ و….) را باکیفیت عالی روانه بازار کرده است. هدف اصلی میکروتیک رقابت با این شرکت ولی با قیمت پایین تر بوده است. البته توجه داشته باشید که قیمت پایین این محصولات از کیفیت آن ها کم نخواهد کرد. در سال ۲۰۰۲ میلادی شرکت میکروتیک به این نتیجه رسید که برای پایداری بیشتر سیستم عامل خود، وارد فاز تولید سخت افزار های جدیدی برای آن شود. که محصولی مانند روتر را به وجود آورد.

سرور مجازی میکروتیک ایران

سرور مجازی میکروتیک یا MikroTik VPS چیست؟

سرور میکروتیک، که از آن به سرور مجازی میکروتیک هم یاد می کنند در تعریف ساده تر به ماشینی می گویند که از سرور لینوکس پشتیبانی کرده و بر روی آن سیستم عامل میکروتیک نصب می کنند و به صورت اختصاصی برای کار مدیران شبکه سفارشی سازی می شوند.

سیستم عامل میکروتیک را هم میتوان به صورت لوکال و در شبکه داخلی و بدون اتصال به اینترنت بین المللی راه اندازی کرد و هم به صورت بسته نرم افزاری، سخت افزاری تهیه نمود؛ سرور مجازی میکروتیک که در آن از سیستم عامل MikroTik Routers OS استفاده شده است، مصارف مختلفی از دیوار آتش گرفته تا خدمات دهی به افراد مختلف ارائه داده و شرکت ها و سازمان های گوناگونی در داخل و خارج از کشور از این نوع سرور مجازی استفاده می نمایند.

از سرور مجازی میکروتیک همچنین جهت استفاده از فایروال و نت برای ارتباط های امن PPTP و L2TP بین سیستم شما (کاربر) با روتر هم مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این سازمان ها می توانند از ارتباط تونلی همانند IPIP ، EOIP ، GRE برای همگام سازی ارتباط بین شرکت ها و یا مابین یک دستگاه از ایران و دستگاه دیگری از خارج از کشور استفاده نمایند.

سرور مجازی میکروتیک بر پایه کرنل لینوکس می باشد و این سرور ها به عنوان روتر هم کاربرد دارند. پینگ تایم مناسبی داشته و برای هریک از انواع سرور یک آی پی اختصاصی ارائه می دهند. کاربران حرفه ای نظیر تریدر ها و یا ادمین شبکه های اجتماعی می توانند با خرید سرور مجازی میکروتیک ایران از امکانات و مزایایی عالی آن بهره مند شوند.

سرور مجازی میکروتیک چیست

خرید سرورمجازی میکروتیک

سرور مجازی میکروتیک ایران و سایر کشور ها اساسا به عنوان ابزاری برای کنترل ترافیک شبکه مورد نظر می باشد. یکی دیگر از کاربرد های رایج سرور میکروتیک مجازی کاهش پینگ برای گیمر ها است. بدین صورت با خرید سرور مجازی میکروتیک ایران و متصل کردن آن به یک سرور مجازی میکروتیک آلمان می توان فاصله پینگ تایم را برای اجرا بهتر بازی های کامپیوتری آنلاین تا حد خیلی زیادی کاهش داد. یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های دیگر سرور مجازی میکروتیک برقراری ارتباط بین دو شبکه جدا از هم می باشد. برای مثال دو دفتر در شهر های مختلف و حتی در کشور های مختلف به خوبی میتوان از طریق یک سرور مجازی میکروتیک با هم شبکه کرد تا با هم ارتباط بگیرند، همچنین در ساخت شبکه های وی پی ان و اشتراک شبکه هم کاربرد دارد.

خرید سرور میکروتیک از سرور کلیک

سرور میکروتیک مجازی سرور کلیک با آی پی ثابت و پینگ تایم بسیار مناسب ارائه می شوند. در سرور کلیک همیشه تعداد سرور های مجازی که بر روی یک سرور اختصاصی ساخته شده کنترل می شوند و این مورد سرعت بالای پورت سرور میکروتیک مجازی را تضمین می کند. مهمترین فاکتور موثر بر کیفیت سرور میکروتیک مجازی میکروتیک سرعت و ظرفیت پورت آن ها است. برای حفظ کیفیت پورت سرور میکروتیک مجازی باید به این نکته توجه کرد که معمولا سرور های اختصاصی دارای پورت یک گیگابیت می باشند. این پورت بین سرور های مجازی ساخته شده برروی این سرور اختصاصی به اشتراک گذاشته می شود. در نهایت هر چقدر تعداد این سرور های مجازی بر روی یک سرور اختصاصی کمتر باشد پورت ها با کیفیت تر می شوند. ما در سرور کلیک این نکته را در نظر گرفتیم و با تقسیم ماشین های مجازی متفاوت بر روی سرور های مجازی تمرکز خود را بر روی کیفیت پورت سرور های مجازی حفظ خواهیم کرد.

سرور کلیک بهترین شرکت هاستینگ در ایران ارائه دهنده بهترین هاست و انواع خدمات هاستینگ، فروش سرور مجازی میکروتیک ، فروش سرور مجازی کاهش پینگ و غیره با قیمت ارزان و پشتیبانی آنلاین است.

سرور مجازی میکروتیک ارزان

خرید سرور مجازی میکروتیک ایران

کلیه سرور مجازی میکروتیک ایران توسط مجازی ساز قدرتمند ESXi مدیریت می شوند. ESXi از سری نرم افزاری VMware هایپر وایزر می باشد که در حقیقت اجازه ساخت ماشین های مجازی و اختصاص منابع به ماشین های مجازی را فراهم می آورد . وظیفه ESXi کنترل و مدیریت منابع سخت افزاری در بین ماشین های مجازی می باشد .

مزایای خرید سرور مجازی کاهش پینگ

امروزه بازی های آنلاین مخاطبان بسیاری دارد. برای این که شما بتوانید به صورت آنلاین بازی کنید نیاز به یک پینگ خوب خواهید داشت. سرور کلیک ارائه دهنده بهترین سرور مجازی کاهش پینگ در ایران است که تاکنون توانسته پیشرو در این زمینه باشد و با استفاده از بهترین روت های کشور پینگ شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

سرور مجازی میکروتیک ایران نامحدود

خرید سرور مجازی میکروتیک ایران جهت کاهش پینگ

مدیریت سرور مجازی میکروتیک توسط کنترل پنل قدرتمند vSphere Client قابلیت های زیادی دارد که به شرح زیر است :

  • خاموش و روشن کردن سرور مجازی.
  • ریست کردن سرور مجازی.
  • قرار دادن ISo سیستم عامل های مد نظر شما در سرور مجازی ایران توسط کاربران.
  • مشاهده میزان مصرف منابع (رم، سی پی یو و…).
  • در صورت عدم توانایی در اتصال راه دور به سرور مجازی می توانید از طریق کنسول سرور را مدیریت نمایید.
  • تمامی سرور های مجازی دارای قابلیت ارتقاء سخت افزاری (رم، هارد، سی پی یو) و همچنین افزایش ترافیک مصرفی را هم می باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *