شاید شما هم تا حالا به فکر خرید سرور مجازی گیم افتاده باشید اما مشکل مهم در این زمینه این است که آیا هر سرور مجازی توانایی مقاومت در برابر اتک های دیداس را دارد؟ آیا کیفیت آن برای تمام کاربران و بازیکنان مناسب است و کاربران به راحتی می توانند بازی کنند؟ آیا فایروال را می توان شخصی سازی کرد ؟ ما در مجموعه سرور کلیک همه ی این موارد را برای شما فراهم می آوریم.

با خرید سرور مجازی گیم مجهز به فایروال سخت افزاری و نرم افزاری هفت لایه سرور شما را از تمامی حملات اینترنتی حفظ می کند و نکته مهم و قابل توجه این می باشد که ما بسته به نوع فعالیت شما توانایی شخصی سازی فایروال را هم داریم تا بهترین کیفیت امنیت شبکه را برای شما فراهم کند.

تمامی سرور مجازی گیم در برترین دیتاسنتر های کشور میزبانی می شود و به صورت آنلاین در حال مانیتورینگ می باشند. همچنین امنیت تمامی سرور ها توسط تیم امنیتی و پشتیبانی سرور کلیک تامین می شود و از آن جا که سرور کلیک مالک تمام سخت افزار های سرویس های خود می ‌باشد هیچگونه مشکل از قبیل هک و … شما را تهدید نمی کند.

خرید سرور مجازی برای گیم

امکانات خرید سرور مجازی برای گیم

استفاده از هارد پرسرعت SSD

خرید سرور مجازی برای گیم دارای هارد پرسرعت SSD می باشد که جزء پرسرعت ترین هارد های بازار محسوب می شود و به همین خاطر سرور شما توانایی پردازش سریعتری دارد.

استفاده شبکه اختصاصی هلیکس

سرور مجازی گیمینگ هلیکس همگی در بهترین دیتاسنتر ها و تحت شبکه سخت افزاری اختصاصی هلیکس میزبانی می ‌شود که امنیت شما را دو چندان می کند.

استفاده از فایروال اختصاصی

فایروال سرویس های ما به صورت اختصاصی و بهینه شده بوده و امکان شخصی سازی به صورت عالی را فراهم می آورد تا هیچ اتکی به روی سرور شما نباشد.

استفاده از سرور مجازی اختصاصی

منابع تمام سرور های مجازی گیم به صورت کاملا اختصاصی می باشد و هیچگونه استفاده اشتراکی به روی منابع سرویس شما وجود ندارد.

استفاده از سخت افزارهای به روز

سرور های مجازی گیم سرورکلیک از قو‌یترین و به روز‌ترین سخت افزار های موجود در بازار استفاده می کنند و به صورت ماهانه به روز و جایگزین می شوند تا از آخرین نسل سخت افزار بهره مند شوند.

تیم پشتیبانی آنلاین سرورکلیک

سرور مجازی گیمینگ ما دارای تیم فنی اختصاصی جهت حل مشکلات و پاسخ به درخواست های شما عزیزان می‌ باشد تا در کم ترین زمان ممکن درخواست شما حل شود.

مناسب برای سرور مجازی گیم

استفاده از سخت افزار به روز و فایروال اختصاصی این امکان را می دهد تا باکیفیت ترین سرور مجازی گیم موجود در ایران را در اختیار داشته باشید.

خرید سرور مجازی برای بازی

خرید سرور مجازی گیمینگ از سرور کلیک

با خرید سرور مجازی گیمینگ تاپ میکس گیم شما از امکانات خیلی زیادی بهره مند می شوید. همه ی سرور های مجازی گیمینگ یا به اصطلاح گیم سرور ها با منابع کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با خرید سرور مجازی گیمینگ که برروی سرور های g9 و g10 شرکت hp ارائه می شوند. منابع استفاده شده در وی پی اس گیمینگ ما برای مثال برای سی پی یو E5 2667 V4 می باشد. استفاده از هارد های NVME که 6 برابر هارد های SSD سرعت دارند کیفیت بسیار بالا و میزبانی پرقدرتی را برای سرور مجازی گیم شما ایجاد می کنند. رم های به کار گرفته شده در سرور ها از نوع DDR4 با باس بالا بوده که کیفیت میزبانی از سرور مجازی گیم شما را چندین برابر می کند. سرور کلیک ارائه دهنده سرور مجازی حرفه ای، سریع ترین سرور دانلود، ارائه سرورهای مجازی پر قدرت و فرکانس بالا مخصوص راه‌اندازی گیم‌ سرور به همراه فایروال اختصاصی می باشد.

در سرور کلیک منابع سرور مجازی به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود و به میزان سخت افزاری که در پلن شما درج می شود به راحتی از منابع خرید سرور اختصاصی استفاده نمایید. خرید سرور مجازی گیم با منابع سخت افزاری قوی و استفاده از سی پی یو های فرکانس بالا برای شما عزیزان فراهم شده است.

خرید سرور مجازی برای بازی در سرور کلیک

به سرویس ‌هایی که برای گیم تنظیم می شوند سرور گیم یا سرور مجازی گیم یا سرور اختصاصی گیم می گویند. بازی های تحت شبکه و آنلاین به یک سرویس قدرتمند که می تواند سخت افزاری یا مجازی باشد نیاز دارند. از آن جایی که این بازی ها بر بستر اینترنت و شبکه هستند هر کس از هر لوکیشنی می تواند با دوستان یا هم تیمی های خود به صورت انفرادی یا گروهی بازی کند.

بازی های آنلاین معمولا نیاز به خرید سرور مجازی برای بازی، رم و سی‌ پی ‌یو با هرتز بالا دارند. به این دلیل در سرور ‌وی ‌دی ‌اس تمامی سرور ها با رم های ۳۲ گیگ و سی‌ پی ‌یو بالاتر از ۲.۹ گیگاهرتزی راه اندازی شده اند.

سرور مجازی گیمینگ همانند یک کامپیوتر خانگی با قدرت پردازشی بالاتر و عمرطولانی تر و منابع سخت افزاری بالاتر است که دارای اینترنت پرسرعت و دائمی بوده که همیشه روشن می باشد.

با خرید گیم سرور که از فرکانس CPU‌ بالاتری نسبت به باقی سرور های شرکت هاستینگ برخوردار می باشد. باس رم‌ های استفاده شده بالاتر از باقی سرور ها است. از آن جایی که معمولا حملات سایبری روی سرور مجازی گیمینگ بیشتر از باقی سرور ها می باشد روی این سرور ها فایروال‌های سخت افزاری و نرم افزاری نصب می شود.

سرور مجازی گیم

سخت افزار مناسب سرور مجازی گیمینگ

معمولا سرور مجازی گیمینگ را بر روی کیس‌ های تاور PC راه اندازی می کنند از آنجایی که دیتاسنترهای ایران اجازه قرار دادن کیس تاور را نمی دهند ما از سرور های نسل ۹ و ۸ یا همان G9-G8 استفاده می کنند که خروجی مشابه نسبت به کیس‌ های تاور دارد. در این سرور ها مدل رم به کار برده شده از نوع DDR4 با باس ۲۱۳۳ می باشد که در صورت مقایسه با دیگر رم ها متوجه تفاوت آن خواهید شد. هارد هایی که در سرور کلیک ارائه می دهیم از نوع NVME یا SSD+Raid10 است که بالاترین سرعت و کیفیت برای بازی های آنلاین با تعداد پلیر بالا ومقابله با اتک (Attack) فراهم می کند.

خرید وی پی اس گیمینگ

سرور های مجازی ام تی سرور یک انتخاب عالی برای سرور مجازی گیم هستند. باتوجه به نیاز گیمر های عزیز کشورمان که قصد راه اندازی یک سرور مجازی گیم نظیر سرورهای فایو ام ، MTA، ماینکرافت ،Samp دارند را در نظر گرفته ایم که یک سرور مجازی گیمینگ به شما ارائه دهیم که هم از نظر قدرت و هم از نظر کیفیت خیلی بالا باشد.

تمامی سرویس های دارای فایروال های قوی و قدرتمند نرم افزاری و سخت افزاری می باشند، به شما ضمانت داده می شود با تهیه سرور مجازی گیم از سایت سرور کلیک از شر حملات و DDOS سرور در امان باشید.

خرید سرور مجازی گیمینگ

خرید سرور مجازی گیم مجهز به آنتی دیداس

بازی ‌های ویدئویی آنلاین، دنیای بزرگی دارند. این تصور که فقط کودکان به این بازی ‌ها علاقمند‌ می‌ شوند، کاملا اشتباه است. از سوی دیگر تجربه بازی ‌های ویدئویی این روز ها به سمت و سوی دیگری هدایت شده و شما برای حضور در یک تیم، نیاز به اینترنت و شبکه پایدار خوهید داشت. همینطورکه بازی ‌های اینترنتی و تحت شبکه، این روز ها تقریبا ترند شده اند و کمتر کسی به سراغ بازی ‌های آفلاین می‌رود. ما در کشور مان با مشکل پینگ و اینترنت مواجه هستیم به خصوص اگر قصد تجربه یک بازی در شبکه بین‌المللی را داشته باشید. سرور مجازی گیم یکی از روش‌ ها و راه کارها برای رفع این مشکل می باشد. سرور های مجازی در یک دیتاسنتر در یک موقعیت دیگر و داخل یا خارج از کشور پشتیبانی می ‌شوند.

شما از طریق یک آی پی که در اختیار تان قرر می دهند، می ‌توانید به سخت‌ افزار اشتراکی که تحت عنوان وی پی اس گیمینگ هم شناخته می ‌شود متصل شوید. حالا در کامپیوتر خود، تجربه اجرای شبیه‌ سازی‌شده یک سیستم‌ عامل دوم را خواهید داشت. برای این سیستم‌ عامل دیسک، رم، پردازنده و حتی کارت گرافیک تخصیص ‌داده‌ شده است. اتصال به اینترنت این کامپیوتر هم از یک کشور یا نقطه دیگر خواهدبود. مثلاً در مورد سرور مجازی گیم ترکیه، شما از سرور ها و ISPهای کشور ترکیه استفاده می‌کنید. به‌خصوص در مواقعی که در تحریم بازی ‌های ویدئویی آنلاین قرار دارید، این موضوع برای شما یک راه میان ‌بر برای تجربه بازی بهتر خواهد بود.

یکی از مهمترین موضوعات در مورد خرید سرور مجازی گیم، انتخاب لوکیشن سرور در نزدیکی ایران است. سرور ایران و ترکیه، معمولا بهترین گزینه ‌ها هستند. از سوی دیگر همواره به سراغ شرکت ‌هایی بروید که از سخت‌ افزار های به روز و دیتاسنتر های معتبر پشتیبانی می ‌شوند تا بتوانید از تمامی گیم ‌های تحت شبکه نیز روی سرور مجازی استفاده کنید. بهره‌ مندی از منابع اشتراکی استاندارد و عدم کاهش سرعت در ساعات اوج مصرف و اتصال همزمان تمام کاربران، بن نشدن در اثر استفاده از آی‌ پی ‌های مشترک رنج پایین از جمله مهمترین موضوعاتی می باشد که در بحث خرید سرور مجازی گیم باید نسبت به آن حساس باشید.

جهت خرید سرور مجازی گیم با قیمت مناسب، می توانید از سرور کلیک کمک بگیرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *