احتمالا این نکته را در مورد وبمسترهای موفق شنیده اید که تمام آنها بعد از مدتی از هاست اشتراکی به سرور مجازی مهاجرت می کنند. اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که سرورهای مجازی مثل سرور مجازی ویندوز چیست و چرا وبمسترها ترجیح می دهند به جای هاست از سرور مجازی استفاده کنند؟ و یا دلیل محبوبیت اتصال به سرور مجازی چیست؟

در این مطلب می خواهیم به طور کامل به این سوالات پاسخ بدهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سرور مجازی ویندوز ارزان

سرور مجازی ویندوز چیست؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که سرور مجازی ویندوز چیست؟ در پاسخ به این سوال میبایست گفت که Windows VPS یا سرور مجازی ویندوزی نوعی سرور مجازی خصوصی است که بر پایه سیستم عامل ویندوز می باشد. سرور مجازی ویندوزی این امکان را برایتان فراهم می سازد که بتوانید سایت یا برنامه های خود را روی یک سرور مجازی خصوصی راه اندازی کنید.

خرید و فروش سرور مجازی ویندوز راهکاری عالی برای برای داشتن یک خرید سرور مجازی اقتصادی و ارزان قیمت است. زیرا هزینه این نوع سرور نسبت به خرید سرور اختصاصی کمتر است.

“VPS” یا هاست مجازی خصوصی این امکان را برای شرکت فراهم می سازد تا از برنامه شبیه سازی که روی کامپیوتری مجازی که در یک دیتاسنتر قرار دارد و به صورت 24 ساعته در دسترس می باشد استفاده کنند. سرور مجازی خصوصی یا VPS عملکردی مشابه یک نرم افزار شبیه ساز مثل بلو استک که روی کامپیوتر نصب می شود دارد. در واقع ماهیتی نرم افزاری دارد.

سرور مجازی ویندوز ایران

سرور مجازی ویندوزی را همچنین می توان به کامپیوتری مجازی تشبیه کرد که دارای اینترنت پرسرعت می باشد. کاربران می توانند بصورت آنلاین از فضای آن استفاده نموده و تمامی فایل ها و داده های خود را درون این کامپیوتر ذخیره نمایند.

در واقع، در یک سرور مجازی هر آنچه که یک کامپیوتر فیزیکی دارد مجازی سازی شده است. به عبارتی شبیه سازی از یک کامپیوتر واقعی است اما بسیار قدرتمندتر از آن می باشد. به طوری که 24 ساعت شبانه روز می توان از آن استفاده کرد. چنین قابلیتی واقعا بی نظیر است و این را مدیون فناوری مجازی سازی هستیم.

در بسیاری از مواقع وبمسترها پس از آنکه کسب و کار انها پیشرفت نموده و سایت با ترافیک بالایی مواجه می شود به مهاجرت از هاست اشتراکی به سرور مجازی فکر می کنند. این به دلیل مزایایی است که استفاده از سرور مجازی ویندوز نسبت به هاست اشتراکی دارد.

در مقایسه با هاست اشتراکی مزایای سرور مجازی ویندوز چیست؟

مزیت های این سرور به دو دسته تقسیم می شود. یک دسته مزایای عمومی هستند که در انواع سرور مجازی ( اعم از ویندوزی و غیر ویندوزی) مشترک می باشند. دیگری مزایایی هستند که مختص سرور مجازی ویندوزی می باشند. در ادامه ابتدا به مزایای عمومی و سپس به مزایای اختصاصی استفاده از سرور مجازی ویندوز خواهیم پرداخت.

مزایای عمومی سرور مجازی ویندوز چیست؟

از جمله مزایای عمومی این نوع سرور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با VPS می توان یک سرور مجازی را روی یک سرور فیزیکی به وجود آورد و از امکانات آن استفاده نمود.

شرکت های هاستینگ می توانند چندین سرور مجازی را روی یک سرور فیزیکی بسازند. این باعث شده تا قیمت خرید و فروش سرور مجازی ویندوز نسبت به سرورهای اختصاصی مقرون به صرفه تر باشد. از طرف دیگر، قیمت سرور مجازی ویندوز از هزینه ای که بابت یک سرور فیزیکی واقعی بخواهید بپردازید ارزان تر است.

سفارشی سازی

سرورهای مجازی VPS را می توان بسته به نیاز مشتری سفارشی سازی کرد. این باعث می شود مشتریان تنها باید خدمات یا منابعی که از آن استفاده می کنند هزینه بپردازند. از طرفی قیمت سرور مجازی ویندوز ارزان تر از خرید هاست ویندوزی، خرید هاست فروشگاهی و سایر هاست ها می باشد.

استفاده از سرور مجازی ویندوز

قابلیت ارتقا

یکی دیگر از مواردی که در پاسخ به سوال مزیت سرور مجازی ویندوز چیست می توان به آن اشاره کرد قابلیت ارتقا VPS ویندوزی می باشد. این نوع سرور را می توان به تناسب بزرگ شدن کسب و کار خود پلن میزبانی ارتقا داد. در این صورت نیازی به خرید فضای بسیار بزرگ با منابع اضافه ای که هیچ نیازی به آنها ندارید نخواهید داشت.

کنترل و مدیریت فضا

در مقایسه با هاست اشتراکی فروش سرور مجازی ویندوز باعث می شود وبمسترها کنترل بیشتری روی سرور خود داشته باشند. در حقیقت، دسترسی بیشتری نیز ب اسکریپت ها دارید که این مورد در هاست اشتراکی دیده نمی شود. بعلاوه، از آنجایی که یک VPS ارزان ویندوز بصورت مجازی سازی مورد استفاده قرار می گیرد می توان از امکانات ان با سرعت بیشتری نسبت به یک کامپیوتر فیزیکی استفاده کرد. با یک سرور مجازی ویندوزی حتی می توان صاحب سریع ترین سرور دانلود شد.

این نوع میزبانی مخصوص شرکت هایی است که ترافیک سایت آنها نوسانات زیادی دارد و نمی دانند که باید برای چه میزان ترافیک برنامه ریزی کنند.

در مقایسه با هاست اشتراکی این نوع سرور قابلیت های بیشتری دارد. در این نوع سرور شاهد پهنای باند و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به هاست اشتراکی خواهید بود. در نتیجه وبمسترها می توانند در سایت خود از تصاویر و ویدئوها و … بیشتری استفاده کنند. به همین دلیل یک سرور مجازی ویندوز ارزان در بین وبمسترها بسیار پرطرفدارتر از هاست نامحدود می باشد.

فروش سرور مجازی ویندوز

مزیت اصلی سرور مجازی ویندوز چیست؟

در یک سرور مجازی ویندوزی از رابط ویندوزی و همچنین ابزارهای مدیریت سرور ویندوزی استفاده می شود. در نتیجه برای افرادی که به سیستم عامل ویندوز مسلط هستند استفاده از سرور مجازی ویندوز بسیار راحت خواهد بود.

روی این نوع سرور می توان برنامه هایی را نصب و اجرا نمود که قابلیت اجرا روی سیستم عامل ویندوز را دارند. به عنوان مثال، سایت هایی که با زبان برنامه نویسی ASP.Net نوشته شده باشند روی سرور مجازی ویندوز ایران راه اندازی می شوند.

محیط کاربر پسند برای شرکت ها

یکی دیگر از مزایای کلیدی استفاده از سرور مجازی ویندوز اعم از سرور مجازی ویندوز ایران یا کشورهای دیگر، رابطه طولانی مدت بین کسب و کارها و سیستم عامل ویندوز می باشد. بسیاری از شرکت هایی که وارد دنیای تجارت الکترونیک شده اند از محیطی کاملا ویندوزی استفاده می کنند. به عنوان مثال، از نرم افزارهای آفیس و سایر نرم افزارهای ویندوز برای انجام وظایف روزمره مربوط به شغل خود استفاده می کنند که روی ویندوز نصب شده است. سیستم های VPS ویندوزی نیز با محصولات مایکروسافت سازگاری دارند. در نتیجه هیچ نگرانی در مورد انتقال داده ها از یک سرور مجازی به محیط کامپیوتر ویندوزی یا بالعکس نخواهید داشت.

قیمت سرور مجازی ویندوز

سرور مجازی ویندوز ارزان از کجا بخرم؟

برای خرید سرور مجازی ویندوز ارزان یا استعلام قیمت سرور مجازی ویندوز می توانید به بخش سرور مجازی سرور کلیک مراجعه نمایید یا از طریق شماره درج شده در پایین سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. بعلاوه، سرور کلیک دارای پشتیبانی 24 ساعته نیز می باشند که در طول هفته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

ما در سرور کلیک مفتخریم که انواع سرورهای مجازی، اختصاصی، سرور مجازی ویندوز ایران و … را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهیم. بنابراین حتی در صورتی که قصد دارید با کمترین بودجه یک سرور مجازی ویندوز ارزان قیمت تهیه نمایید می توانید با خرید سرور مجازی ویندوز ایران با کمترین هزینه ممکن، سایت خود را از هاست به یک سرور مجازی منتقل ساخته و شاهد رشد بیشتر کسب و کارتان باشید. بعلاوه توجه داشته باشید که این سرویس از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *